مراکز فروش آلومینیوم

مراکز فروش آلومینیوم

مراکز فروش آلومینیوم

آلومینیوم فلزی به رنگ نقره ای می باشد که استفاده های مختلفی از آن در صنعت های متفاوت می شود. آلومینیوم و آلیاژ های آن و همین طور محصولاتی که از آن به دست می آید مانند ورق آلومینیوم استفاده های گوناگونی در صنایع مختلف دارد. در ادامه به معرفی کامل فلز آلومینیوم خواهیم پرداخت و مراکز فروش آلومینیوم را به شما معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

معرفی آلومینیوم

آلومینیوم فلزی بسیار مهم و کاربردی است که وزنی سبک داشته و مقاومت چشم گیری در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد. این فلز را می توان بازیافت نمود و امکان استفاده از آن برای مدتی طولانی بدون هیچ گونه پوسیدگی وجود دارد.

فلز آلومینیوم ذاتا نرم می باشد و دارای خاصیت چکش پذیری است. از این فلز می توان در صنایع هوافضا، دریایی، حمل و نقل، بسته بندی قوطی ها، صنایع برق، صنایع اسلحه سازی و… استفاده نمود.

معرفی آلیاژ های آلومینیوم

آلیاژ های آلومینیوم از جنس فلز می باشند و تقریبا 96 درصد آن ها را فلز آلومینیوم تشکیل داده است. به منظور بیش تر شدن خواص و ویژگی های آلومینیوم، از چند عنصر دیگر استفاده می شود و آلیاژ آلومینیوم به دست می آید.

به همین خاطر آلیاژ آلومینیوم علاوه بر این که تمامی خصوصیات فلز آلومینیوم را دارا می باشد، دارای چند ویژگی فرعی نیز هست که بسته به عنصر اضافه شده متفاوت می باشند.

معرفی مراکز فروش آلومینیوم

بازار آلومینیوم مرکزی برای فروش آلومینیوم است که افراد در زمان نیاز به فلز آلومینیوم و یا آلیاژ های آن به این مراکز مراجعه می کنند. قیمت آلومینیوم با در نظر گرفتن نوعی که دارد، با یکدیگر متفاوت می باشد. در این مرکز ها انواع مختلف آلیاژ های آلومینیوم به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می شود.

لازم است بدانید که قیمت آلومینیوم ها بر اساس قیمت روز آلومینیوم در بازار جهانی متفاوت بوده و مدام در حال تغییر می باشد.

همانند سایر محصولات، مراکز مختلفی برای خرید و فروش آلومینیوم در سطح شهر تهران وجود دارد. به همین خاطر رونق خرید و فروش آلومینیوم در تهران بیش تر از سایر شهرستان ها می باشد.

بازار آلومینیوم تهران، یکی از کامل ترین مرکز های خرید آلومینیوم در کشور است. مرکزی که در آن انواع ورق، میلگرد، لوله، پروفیل و… از آلیاژ های مختلف آلومینیوم به فروش می رسد.

مراکز فروش آلومینیوم
معرفی مراکز فروش آلومینیوم

بازار آلومینیوم فتح

بازار آلومینیوم تهران که در بزرگراه فتح (جاده قدیم تهران – کرج) رو به روی فتح 21 واقع شده است، جزو اصلی ترین مرکز ها و بازار ها برای خرید آلومینیوم صنعتی در شهر تهران می باشد.

در این مرکز، انواع ورق آلومینیوم ایرانی و خارجی، انواع میلگرد آلومینیوم، انواع پروفیل و لوله آلومینیوم و… را می توانید با مناسب ترین قیمت ها و در حجم های مختلف تهیه نمایید.

بازار آلومینیوم قلعه مرغی

این بازار آلومینیوم در جنوب غربی شهر تهران در منطقه 7، در خیابان قلعه مرغی (دوراهی قپان) آماده ارائه محصولات آلومینیومی به مصرف کنندگان می باشد. لازم است بدانید که در این بازار شما می توانید بیش تر انواع آلومینیوم ساختمانی را تهیه نمایید. به همین خاطر مراجعه به این بازار برای افرادی که به دنبال خرید آلومینیوم ساختمانی هستند، مناسب تر است.

بازار آهن شادآباد

شاید تصور کنید که در این بازار صرفا خرید و فروش آهن انجام می پذیرد. اما علاوه بر خرید فروش آهن، برخی از فروشنده های آلومینیوم نیز در این بازار فعالیت می کنند.

بازار آلومینیوم پامنار

یکی دیگر از مرکز های خرید و فروش آلومینیوم، بازار فلزات پامنار می باشد. این بازار در مرکز شهر تهران قرار گرفته است. این مرکز، در واقع به صورت تخصصی به فروش فلزات در شهر تهران پرداخته است و علاوه بر فلز آلومینیوم، فلزات دیگری را نیز می توانید از طریق بازار آلومینیوم پامنار خریداری کنید.

لازم است بدانید که بازار آلومینیوم پامنار یکی از قدیمی ترین مراکز برای تهیه کردن فلز آلومینیوم به شمار می اید.

بازار مس و آلومینیوم تهران

از دیگر بازار های آلومینیوم که در شهر تهران فعالیت داشته و به خرید و فروش فلز آلومینیوم می پردازد، بازار مس و آلومینیوم تهران است. این بازار در منطقه خانی آباد و بزرگراه آزادگان واقع شده است و اصلی ترین مرکز در جنوب شهر تهران محسوب می شود.

مراکز کوچک دیپگری نیز در شهر تهران مشغول خرید و فروش فلز آلومینیوم می باشند. اما در این مطلب سعی نمودیم مهم ترین آن ها را برای شما نام ببریم و معرفی کنیم.

شرکت آلومینیوم آگرین

در صورتی که زمان کافی برای مراجعه به بازار های گفته شده را ندارید و می خواهید در کم ترین زمان آلومینیوم مصرفی و مورد نیاز خود را تهیه کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که با شرکت آلومینیوم آگرین تماس بگیرید و مقدار و نوع آلیاژ آلومینیوم را مشخص کنید.

شما می توانید از طریق شرکت آلومینیوم آگرین بدون هیچ واسطه ای و به قیمت روز آلومینیوم، آلیاژ ها و فلز آلومینیوم را به راحتی تهیه نمایید.

مراکز فروش آلومینیوم
شرکت آلومینیوم آگرین یکی از مراکز فروش آلومینیوم

 

مطالب پیشنهادی

کاربرد ورق آلومینیوم در صنعت نفت و گاز

کاربرد ورق آلومینیوم در صنایع مختلف

قیمت آلومینیوم در بازار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *