فویل پشت چسب دار

فویل چسب دار

فویل پشت چسب دار

فویل پشت چسب دار یکی از محصولات شرکت آلومینیوم آگرین می باشد که کاربردهای فراوانی دارد. این محصول در عرض های مختلف تولید شده است و مصارف گوناگونی دارد.

آلومینیوم پشت چسب دار محصولی است که بیس اصلی ان را فویل آلومینیوم تشکیل داده و با ضخامت های متفاوتی تولید می شود. همین طور چسب پشت این فویل ها، با فرمولاسیون مشخص و با کیفیت بسیار بالا تهیه می شود.

فویل پشت چسب دار
همه چیز درباره فویل پشت چسب دار

لازم است بدانید که آلومینیوم پشت چسب دار، در مقابل حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و استحکام بالایی در برابر رطوبت، آب و هوای مختلف و مواد شیمیایی دارد.

در ادامه بیشتر شما را با این محصول آشنا خواهیم کرد.

فویل پشت چسب دار چیست؟

معمولا به نوار چسب هایی که از جنس فویل آلومینیوم ساخته شده اند و به صورت جمبو رول و رول های آماده در دسترس مصرف کنندگان می باشند، گفته می شود.

این نوع از فویل ها، به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی، گزینه مناسبی برای صنعت های مختلف به شمار می آید و از آن ها در صنایع نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی، صنایع الکتریکی ، لوازم خانگی و… استفاده می کنند. در ادامه بیش تردر مورد کاربرد های این محصول خواهیم گفت.

این نوع از فول ها، در دو نوع جمبو رول و رول های آماده در دسترس مصرف کنندگان می باشند. به طور معمول عرض جامبو رول ها 104 سانتی متر می باشد و با در نظر گرفتن نیاز مشتری، به طول و عرض های مختلف برش داده می شوند.

ضخامت این فویل های چسب دار مورد استفاده در صنایع پالایشی و پتروشیمی ، به صورت معمول با ضخامت 50 میکرون، 100 میکرون، عرض 50 و 100 میلیمتر تولید می شوند. لازم به ذکر است که این محصول با نام های مختلفی شناخته می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

در صنایع پالایش و پتروشیمی ، جهت جلوگیری از اتلاف انرژی ، لوله ها و تجهیزات پلنت ها عایق کاری می شوند. از آنجایی که عایق های اجرا شده به دلیل خواص فیزیکی و ظاهری نیاز به پوشش عمدتا فلزی دارند ، از آلومینیوم جکت و فویل آلومینیومی برای پوشش دادن عایقها استفاده می شود.

فوویل آلومینیومی اجرا شده بر روی عایق ها دارای درز اتصال می باشند. این درزها برای پوشش بهتر در نقطه اتصال و آب بندی خوب نیاز به اجرای درز گیری با استفاده از فویلهای پشت چسب دار دارند.

نام های شناخته شده از فویل های چسب دار

همان طور که پیش تر گفتیم، فویل های چسب دار با نام های مختلفی در بازار شناخته می شوند. که از رایج ترین آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. توجه داشته باشید که شما در زمان ثبت سفارش خود می توانید هر یک از نام های ذکر شده را بیان کنید.

  • فویل آلومینیوم چسب دار
  • آلومینیوم پشت چسب دار
  • فویل چسب دار
  • نوار آلومینیومی پشت چسب دار
  • فویل آلومینیوم پشت چسب دار
  • فویل آلومینیوم روکش دار
  • نوار آلومینیومی چسب دار

کاربرد های نوار آلومینیومی پشت چسب دار چیست؟

این نوار های آلومینیومی چسب دار، به دلیل چسب دار بودن، انجام خیلی از امور را در صنایع مختلف سهولت بخشیده اند.

از جمله کاربرد ها و مصارف آن می توانیم به صنایع خودرو سازی، صنایع الکترونیک، عایق بندی، صنایع لوازم خانگی، قسمت های کناری خود، اجاق های صنعتی و خانگی، ورودی و خروجی هوای سرد و گرم بالخص مبدل های سرمایی و گرمایی و … اشاره کنیم.

خصوصیات و ویژگی های نوار آلومینیوم پشت چسب دار

به طور کلی نوار آلومینیوم پشت چسب دار رنگ نقره ای داشته و از دو قسمت تشکیل می شود. قسمت اول فویل و قسمت دوم کاور آن می باشد که شما می توانید به راحتی رنگ سفید آن را در بازار مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که به دلیل چسبندگی بالایی که آلومینیوم پشت چسب دار دارد، می توان از آن ها برای مصارف خارجی نیز استفاده نمود.

شما می توانید به راحتی و بر اساس نیازی که دارید، آلومینیوم پشت چسب دار را در عرض های مختلف و کارآمد تهیه نمایید.

از جمله خصوصیات و ویژگی های بازر آلومینیوم پشت چسب دار می توانیم به مقاومت آن ها در برابر آتش، ضربه برودتی، روغن و اسید ها نام ببریم. لازم به ذکر است که که این محصول کاملا غیر سمی بوده و هیچ گونه ریز گرد و غباری را وارد محل نخواهد کرد.

فویل پشت چسب دار
خصوصیات و ویژگی های فویل پشت چسب دار

چرا که به دلیل داشتن چسب در پشت خود، به طور کامل سطح زیرین خود را در بر می گیرد و به راحتی و سریع می توان آن را نصب نمود.

درباره آلومینیوم استفاده شده در این نوع فویل ها

آلومینیوم به طور کلی فلزی است که در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همین طور به دلیل شکل پذیری خوبی که از خود نشان می دهد، می توان آن را به ابعاد و اشکال مختلف درآورد.

از این رو آلومینیوم های پشت چسب دار، یکی از دستاورد های فلز آلومینیوم اما به شکل رول های پشت چسب دار و کاملا منعطف می باشند که می توان از آن ها در صنایع مختلفی استفاده نمود.

توجه داشته باشید که شما می توانید برای سفارش آلومینیوم پشت چسب دار مورد نظر خود با هر قطر و عرضی که برای کار شما مناسب است، با مشاورین شرکت آلومینیوم آگرین در تماس باشید.

این محصول با کیفیت بالا و دوام چشم گیر توسط شرکت آلومینیوم آگرین تولید و به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *